2020/12/17

Ostalaritza-establezimenduetan kontsumoa sustatzeko bono berria abian da

Merkatarien Elkarteak eta Udalak 2.500 bonu jaurtiki dituzte abenduaren 19tik urtarrilaren 6ra gastatzeko

Merkatarien Elkarteak eta Sestaoko Udalak bonuen kanpaina berria abian jarriko dute, ostalaritzaren eta jatetxeen sektorean kontsumoa bultzatu eta sustatzeko.

Kanpaina larunbat honetan, abenduaren 19an, hasi eta urtarrilaren 6an edo, bonuak agortuz gero, lehenago amaituko da Guztira 10 euroko 2.500 bonu (urriko kanpainan baino % gehiago) jaurtikiko dira eta kanpainari atxikitako ostalaritza-establezimenduetan hainbanatuko dira.

Bonuak dituen 10 euro horietatik, bezeroak 5 euro eta Merkatarien Elkarteak beste 5 euro jarriko ditu. Xede horrez, Udalak kanpaina egiteko 12.500 euroko dirulaguntza eman du.

Bonuak erosi diren establezimenduetan kontsumitzen denean aldatu beharko dira. Jatetxeen kasuan, bonua ere janari-zerbitzuetan trukatu ahal izango da, etxera egindako eskeetan barne. Kanpaina astelehenetik igandera bitartean izango da baliozkoa.

Bonuen kanpaina hau abian jarri ondoren, Merkatarien Elkarteak eta Ekonomia Sustapeneko Zinegotzigoak hartutako konpromisoa bete dute, hau da, itxita egon ostean, tabernek jarduerari eutsi bezain laster ekimena errepikatu da.

Bai Merkatarien Elkarteak, bai Udalak prentsaurrekoa amaitzear zutenean, herritarrei ostalaritza-establezimenduetan kontsumitzeko gonbita luzatu diete. Hala ere, argi utzi dute oso garrantzitsua dela une oro Eusko Jaurlaritzak agindutako osasun-neurriak betetzea. Helburua kutsaduretarako arriskua murriztea da.