2024/02/22

Gobernu Taldeak 120 ekintza dituen plan bat aurkeztu du Sestao hobetzen jarraitzeko

EAJ-PNVk eta PSE-EEk aurkeztutako Gobernu Plana udalerriaren egungo eta etorkizuneko erronkei erantzuten saiatuko da

Sestaoko Udal Gobernua osatzen duten bi alderdi politikoek, EAJ-PNVk eta PSE-EEk, 2023-2027 legegintzaldirako Gobernu Plana aurkeztu dute prentsaurrekoan. Dokumentua 120 ekintzaz osatuta dago, eta bi alderdiek udalerriaren egungo eta etorkizuneko erronkei erantzuteko eta herritarren bizi-kalitatea hobetzeko itxaropena dute.

Gobernu Plana Ainhoa Basabe alkateak eta Carlos García de Andoin Alderdi Sozialistaren bozeramaile eta Kultura, Memoria Historikoa, Herritarren Partaidetza, Sustapen Ekonomikoa eta Enplegu zinegotziak aurkeztu dute.

Alkatearen hitzetan, Gobernu Planak "pertsonak ditu ardatz, ongizatea bermatzea eta egungo eta etorkizuneko beharrei erantzutea. Anbizio handiko dokumentua dela uste dugu, baina aldi berean errealista, ekintza zentzudunak planteatzen dituelako; horietako asko dagoeneko lantzen ari gara ". Bere hitzaldian, Basabek gaineratu du estrategia horren bidez Gobernu Taldeak Sestao "udalerri moderno, solidario, jasangarri, berdintasunezko eta munduari irekia" bihurtu nahi duela. Azken batean, bertako biztanleek bizitzeko, lan egiteko eta gozatzeko aukera izango duten lekua".

García de Andoinek azaldu duenez, plana "Gobernu Taldea osatzen dugun udal taldeen elkarrizketaren eta akordioaren emaitza da, baita legegintzaldiko lehen sei hilabete hauetan lortutako ezagutzaren emaitza ere. Arlo bakoitzaren lana eta ekintza politiko komuna gidatuko dituen tresna izango da. Legealdiaren iparraldea. Etengabeko ebaluaziorako eta herritarren aurrean kontuak emateko tresna ". "120 ekintza dira guztira, eta gure udalerriari bultzada handia eman nahi diogu legegintzaldi honetan", gaineratu du zinegotziak.

Udalerriaren garapen ekonomikoa

Bi alderdiek legegintzaldi honetan aurrera egin nahi duten eremuetako bat industria-arloa da, udalerrian enpresa berriak ezartzea eta lehendik daudenak egokitzea ahalbidetuko duten proiektuak garatuz. Atal honetan udalerriaren etorkizunerako jarduera estrategikoak aurreikusten dira, hala nola La Navaleko lurren garapena, Euskal Forging enpresaren handitzea eta Ibar Zaharren Osasun Polo bat eraikitzea.

Gobernu Taldeak agintaldi honetarako ezarri duen beste helburu garrantzitsu bat udalerriko hiri-bilbea hobetzen jarraitzea da, irisgarritasuna eta auzoak hobetzeari arreta berezia jarriz. Hala, eremu horren barruan, bi alderdiek proposatzen dute Las Llanas zumarkalea, Arturo Kanpion kalea, Buenavista kalea eta Vicente Díez parkea eraberritzea, eta Martxoaren 8ko plaza berriaren eraikuntza burutzea.

Gobernu Planaren barruan, EAJ-PNVk eta PSE-EEk kirol-instalazioak modernizatzeko lanean jarraitzea proposatu dute, baita industria-ondarea berreskuratuz turismoa bultzatzeko estrategiari jarraipena ematea ere.

Egoitza berria eta zentro soziosanitarioa

Adineko pertsonengan pentsatuz, Rebonzan eskualdeko egoitza bat eta zentro soziosanitario bat eraikitzea landuko da. Era berean, dokumentu luzean, hainbat kolektibotapentsatutako ekintzak jasotzen dira, hala nola langabetuak, gazteak eta kalteberatasun-egoeran dauden pertsonak.

Ainhoa Basabek azpimarratu du oso garrantzitsua izango dela udalaz gaindiko administrazioekin lankidetza eta sintonia ona izatea proiektu garrantzitsuenak gauzatzeko.

Garcia de Andoinek, bere aldetik, gobernuaren ekintzak "inguruko beste herri batzuekin alderatuta ditugun desberdintasunak zuzentzea eta gure eskualdean erreferente izatea" ahalbidetuko duela espero du.

Gobernu Plana ez da dokumentu itxia, legegintzaldian aldatu ahal izango da, udalerria hobetzen lagunduko duten proiektu berriak sartzeko. Datozen egunetan, informazioa udal webgunean irauliko da, herritarrek ekintzen gauzatze-mailaren jarraipena egin ahal izan dezaten.