Berriak

2015/07/19

EAJ-PNV “apaltasun osoz” agertu da euskal gizartearen zerbitzura, eta bere sorreraren 120. urteurrenean Euskadi “adostasunaren oinarri gainean” eraikitzeko konpromisoa berretsi du

EBB-ren presidente Andoni Ortuzarrek eta Iñigo Urkullu Lehendakariak, jatorriari sexuari, ideologiari edo erlijioari begiratu gabe, euskal herritar guzti-guztiekin hartutako konpromisoa berretsi dute gaur Gernikan, erakundeetako ordezkaritza zabalaren aurrean eta beren lekukotasuna eskaini duten 2.500 alderdikide eta alderdizaleren aurrean egin den ekitaldian.

2015/03/07

EAJ-PNVren adierazpena Martxoaren 8a, Emakumearen Nazioarteko Egunaren kariaz

NBE erakundeak 1975ean martxoaren 8a izendatu zuen Emakumeen Nazioarteko Egunaren kariaz, EAJ-PNVren aldetik argi eta ozen esan nahi dugu emakume eta gizonen arteko berdintasuna, giza eskubidea izateaz gain, funtsezko eta beharrezko dugun faktorea dela Euskadin giza garapenaz gain gizartearen eta ekonomiaren garapena lortuko badugu.

2014/12/03

EBBren adierazpena Euskararen Nazioarteko Egunean

“Niretzat euskara premia bat da. Nork esanen du ogia maitatzen duela? Ogia ezta maitatzen, behar izaten da. Hala pasatzen zait niri euskararekin: eztut maitatzen, behar izaten dut”. Gabriel Aresti