Berriak

2016/06/15

Ortuzarrek salatu du Euskadi lauko eztabaidan “hauteskunde-trofeo” gisa baino ez zutela aipatu

EBBren presidenteak, Itxaso Atutxak eta Aitor Estebanek ekainaren 26ra begira mugitzeko deia egin dute Basaurin, Espainiako lau alderdiei eman beharreko erantzun gisa “euskal emakume eta gizonez ahaztu direlako”.

2016/06/10

Aitor Estebanek esan du EAJ-PNV izango dela Madrilen hezkuntza alorrean “guri gola sartzea” eragotziko duen atezaina

EGIko gazteekin egin den topaketan, Kongresurako Bizkaiko hautagaiak Euskadiko gazteei eskatu die EAJren alde bozkatuaz bestelakoak direla erakustea eta euskal autogobernuaren defentsa babestea, autogobernu horrek suposatzenduelako “osasun hobea, ongizate estatu hobea eta, jakina, hezkuntza sistema hobea”

2016/06/07

Aitor Esteban: “EAJ-PNV izango da Ezkerraldeari eta Meatzaldeari ardura dieten gaiak mahai gainean jarriko dituen alderdi bakarra”

Kongresu eta Senaturako hautagaien eta eskualdeko alkateen artean egin den bileran esan duenez Gobernu Zentralak “premiaz jarduteko benetako interesik edo beharrik ez duen eragozgarri eta behaztopa-harri gisa funtzionatu izan du”.

2015/05/14

Unai Rementeria: “PSOE-ek ezkerraldeko lantegi handiak itxi zituen, jeltzaleok berriak zabaldu ditugu eta EH Bildu-k oztopoak jartzen ditu”

“Enpresak zabaltzea da ezagutzen dudan modu bakarra lanpostuak sortzeko, jarduera ekonomikoa bultzatzeko eta krisi hau behingoz atzean uzteko”, adierazi du PCBk XXI. mendeko fabrika bat egiteko 20 milioi inbertituko duen Sestaoko lurzoruetan. Fabrikak 200 lanpostu sortuko ditu.

2015/04/29

Rementeriak hitza eman du 100 milioi euro inbertituko dituela Bizkaiko eskualde guztietako bideak hobetzeko

Ahaldun nagusirako hautagai jeltzaleak aurreratu du honakoa ez dela “lan handiak egiteko garaia” eta azpimarratu du Bidesarea Eginez plana izango dela hurrengo legegintzaldian azpiegitura alorrean burutuko den lehen jarduera.

2015/04/11

Unai Rementeriak 10.000 lanpostu berri bultzatzeko konpromisoa hartu du hurrengo lau urteetan

Bizkaiko ahaldun nagusirako hautagaiak aurreratu du, Ezkerraldeko eta Meatzaldeko EAJ-PNVren alkatetzerako hautagaien aurkezpenean, hiru programa espezifiko martxan jarriko dituela luzaroko langabeentzako, 45 urteko nagusi eta gazteentzako, hurrenez hurren

2015/03/29

Unai Rementeriak ‘Bizkaia zeugaz‘ parte hartze egitasmoa martxan jarriko duela esan du, BizkaiaGO! egitasmoaren bukaeran

Ahaldun Nagusirako hautagaiak BEC-en hitza eman du, hauteskundeak irabazten baditu, parte hartze prozesua jarriko duela abian Aldundiaren baitan. Rementeriak bere egin du EAJ-PNVren parte hartze ekimenaren entzute aktiboa, egitasmoaren ondorioak gizarteratzeko antolatu den ekitaldian.